21 мая 2016 г.

The Promise გამოვლინდა

The Promise გამოვლინდა


The-Promise-C-პატარა
მთელი ჩემი ცხოვრება უკვე ივსება ნომრებზე და ლტოლვის. ეს მისწრაფებები და ძებნის სიყვარული და სიმართლე ყოფილიყო კურთხევა და წყევლა. მე ყოველთვის მინდოდა, ვინ ვარ მე? სად მოვდივართ? რა არის ჩვენი მიზანი აქ? რატომ არის ამდენი ტანჯვა და უთანხმოება და შფოთვა ჩვენს პლანეტაზე? რატომ არის მსოფლიო იმდენად დამახინჯებული და შეარყია, და ასე მოყვა ომები დაბინძურების იგნორირება ცრურწმენისა და შიში?

2-Riot ახლო აღმოსავლეთში
მიუხედავად იმისა, რომ პატარა ბავშვი, მე ვერ ვხედავ პასუხი ბევრ მსოფლიოს პრობლემები, რომლებიც მარტივი და აფიქსირებს - თუ კაცობრიობა, მაგრამ ვაცნობიერებთ, რომ სისულელე მისი გზები! როგორც ჩანს, ყველა კითხვას უპასუხა გახსნეს 10 მეტი. როგორც ჩანს, მე არასოდეს დაკმაყოფილდა.
3-boy-meditating_cropჩემს ახალგაზრდობაში, მე ვერ ნამდვილად არ მესმის, "რატომ" ამ პლანეტაზე იყო ასეთი სისხლიანი სასადილო. ერთხელ, როდესაც მე pondering ისეთ კითხვებს, როგორიცაა 8 წლის, მე ვკითხე დედა: "Mom, რა არის იქ გარე სამყაროსთან? სად წავიდეთ? როდის დასრულდება "მან უპასუხა:"? ეს არასოდეს მთავრდება "მე ნერვიულად გაიცინა, თითქოს უარყოფს პასუხისმგებლობის მიღება უსასრულო ოდესმე გაფართოების ცნობიერების, და უპასუხა:". ეს უნდა დამთავრდეს სადღაც "მან გაიცინა და განაცხადა .: "სად მაშინ? კედლის? ან ფიქრობთ არსებობს ჯაჭვის ლინკები ღობე? თუ ასეა, რა არის მეორე მხარეს? "
4 - galaxies ღრმა სფეროშიეს ნამდვილად მივიღე ჩემთვის ფიქრი, და მე შეარყია ჩემი უფროსი, როგორც მე ფეხით ქვემოთ კიბეებზე საკუთარი ოთახი, რომელიც სარდაფში. ტყემდე საწოლი და ასახული უკან. მე ჩავარდა სევდა Reverie უსასრულო სივრცეში. ამ სხვაგვარად ბნელ ოთახში, მე ვუყურე ინტერესით როგორც პატარა "ვარსკვლავი" უნებურად ცენტრში ჩემი ერთ ფანჯარაში. ეს "მსუბუქი", რომელიც მე ცხადია, ვიცი, რომ ჩემი სივრცე ოჯახი, შენიშნა ჩემი ინტერესი ღრმა ჭეშმარიტება და განაგრძო გაიგო, რომ ჩემთვის!
5-ufo-europe_Crop
მქონდა მოკლე ან ხანგრძლივი, მე არ მახსოვს, რომ იყოს პატიოსანი, საინფორმაციო გაცვლის რამდენიმე ღრმა და არა იმდენად ღრმა სუბიექტები. როდესაც მე საბოლოოდ მიიღო კითხვაზე: "რა მოხდება, რომ პლანეტა დედამიწა? ეს აუცილებლად არ შეიძლება, როგორც ეს ან ჩვენ ყველაზე აუცილებლად განადგურება საკუთარ თავს, მათ გზა რამ ვაპირებთ ახლა ", მე გადაეცა მოულოდნელი პასუხი.
მე ნაჩვენები იყო, თუ როგორ საბოლოოდ ყველაფერი მოვიდოდა ხელმძღვანელი და შემდეგ რაღაც მომენტში ყველა ერთი, თუმცა არა ყველასთვის, რომ მოიხსნება off პლანეტის და აღმოჩნდებიან გიგანტური კოსმოსური ხომალდები. მაშინ ისინი უნდა იქნას სხვა ლამაზი ახალი და ხელუხლებელი პლანეტები ცდილობენ და მიიღოს სუფთა ფურცლიდან. გარკვეული მიზეზების გამო, ვიგრძენი შეიძლება დატოვეს.
6-კოსმოსური-earth_Crop
ახლა, თუ რამდენად ზუსტია ჩემი ხსოვნის ის არის, ან ზუსტად რას ნიშნავს ეს, ღიაა დებატები. მე მხოლოდ ის ვიცი, რომ შემდეგ ცხოვრებაში, ხოლო იწყებს იმით, რომ ჩვენ არ ვართ მარტო სამყაროს და რომ მე დაუკავშირდა ინტელექტუალური ცხოვრების მიღმა ჩვენი მზის სისტემა, გამახსენდა ამ telepathic გაცვლა და რამდენადაც შემიძლია გავიხსენო, , ეს იყო ჩემი პირველი კონტაქტი.
ჩემი ცხოვრება იყო საკმაოდ ნორმალური ნაწილი და ჩემი ღრმა შიმშილი სიმართლე და ძიების გაფართოებული ცნობიერების გამიყვანა Carlos Castaneda სწავლებას და ნაწერები "დონ ჟუანი". ამ სერიის წიგნები ჩემთვის გასაღები ზრდა და ხვდებიან, მე, როგორც უსასრულო ყოფნა წმ.
7 - კაცი მსუბუქი თავის არეში
მე ვიყავი აღფრთოვანებულია და ვერ საკმარისი ეს წიგნი. მე უფრო აინტერესებთ ფაქტობრივი ცოდნა და, როგორც ჩანს, ჯადოსნური გაგება, თუ როგორ აღვიქვამთ და რა ჩვენი რეალობა, როგორც ეწინააღმდეგებოდა ჰესების, Don Juan მისცა Carlos, რათა დაეხმაროს მას "შეჩერება", და აღიქვამენ "ცალკე რეალობა ". ცნებები დონ ჟუანი იყო განმარტებით, თუ იყო საფუძველი კვანტური ფიზიკა.
მე ინსტინქტურად შედგენილი ამ წარმოდგენები და რატომღაც ვიცოდით, რომ ჩვენი საკუთარი რეალობის ჩვენი რწმენა და სადაც ჩვენ განათავსებს ჩვენს ყურადღებას. მე პრაქტიკოსი სხვადასხვა საიდუმლოებას იძენს პირადი ძალაუფლების და გვქონდა ღრმა მიღმა რწმენა ტიპის მოვლენებისადმი. იზრდებოდა Laguna Beach, სადაც Timothy Leary ცხოვრობდა, ეს არ იყო დიდი ხნით ადრე იყო, რომელსაც ჩემი საკუთარი გამოცდილება ელექტროსადგურები, სოკო და საბოლოოდ LSD.
8-laguna-beach_Crop
LAGUNA BEACH 100 Yards ბავშვობიდან OCEAN FRONT მთავარი
9-ხედვა artwork_Crop
რა ჩემი OUT-OF-ორგანოს გამოცდილება იგრძნო ცდილობს დაუკავშირდეს SEMJASES SHIP
დეტალები ამ awakenings გაზიარებული იქნება შემდეგ, მაგრამ ახლა საკმარისია ვთქვა, რომ მე "ხერხი" ჩემი სიკვდილი, ჩემი ნება და მიხვდა, თავს Luminous ყოფნა. მივხვდი, რომ ჩვენ ვართ არსი, გამჭვირვალე, უსახელო კასეტური გრძნობები, რომელიც გაიმართა ერთად მიერ სავალდებულო ცხოვრებაში. მე გაფრინდა ფრთები ჩემი აღქმა და შეიტყო, თუ როგორ უნდა შემცირება ჩემი ტონალური და კიდევ ეწვია "The Moth ცოდნა".
ზოგიერთი, ამ ყველაფრის მეტაფორებს, მაგრამ ჩემთვის ეს არის რეალური და ზუსტი აღწერილობა ნაბიჯები უნდა გახდეს კაცი ცოდნა და გზა, გული. ხედავს ჩემი auric კვერცხი იყო და განუყოფელი ნაწილია და ჩემი სულიერი გამოღვიძება და ჩემი გაფართოებული აღქმა რეალობის დამეხმარა, ვინ ვართ და როგორ ურთიერთქმედება უკიდეგანო უსასრულო რეალობა.
ეს იყო დაახლოებით ამ დროს 16 წლის ასაკში და ასე რომ მე ძალიან დაინტერესებული ფსიქიკური მოვლენაა და განვითარება Siddhis ან უფლებამოსილების გონება. მე განვითარებული ერთგვარი შეპყრობილი პირამიდები საშუალო სკოლა და იყო საუბარი, სკოლაში ერთი გოგონა, რომელიც საფუძველზე მოსმენის ჩემი ინტერესი, აცხადებს: "მე ვიცი, რომ PYRAMID MAN".
 Pyramid სიმძლავრე აქცია!
12-teslta coil
13 - fred სამკურნალო მანქანა
Fred ფრონტის ეროვნული Examiner მუხლი
ის მართავს მისი მასშტაბის მოდელი X-1 სამკურნალო მანქანა და დიზაინი დროის მანქანა / კოსმოსური გამოყენებით ვარსკვლავთშორისი კონვერტაციის პროცესი
პირამიდის კაცი, მართლა? მე მქონდა მასთან და ჩემი პირველი შეხვედრა იყო დღის შემდეგ, როდესაც დავაკაკუნე კარზე Fred Bell. იგი ფაქტიურად ტარების მისი პირველი ტირაჟი 50 ოქროს პირამიდები, რომლებიც ჩვენ მოგვიანებით გაუზიარებს მთელ მსოფლიოში.
გავატარე ბევრი საათი და დღე და წლის განმავლობაში ჩემი ცხოვრება ახლო ურთიერთობა Fred ბელი, ჩემი მეგობარი, მასწავლებელი და ქველმოქმედი და სულიერი სახელმძღვანელო. ჩვენ შემუშავებული ბევრი სამკურნალო ტექნოლოგიების გამოყენებით პირამიდები, კრისტალები და lasers. ისტორიაში ჩვენი ასოციაციის ხანგრძლივი და მრავალფეროვანი და ბევრი უნდა დაველოდოთ უფრო სიღრმისეული გადათვლას, მაგრამ ახლა მინდა ვთქვა, მან გახსნა უამრავი კარი ჩემთვის და შუქი შიდა და გარე გზას ცოდნა და სიმართლე, სიყვარული და საიდუმლოებას სამყაროს.
ჩვენი ეზოთერულ გამოცდილება და მეტაფიზიკური ალქიმიურ მგზავრობისას კულმინაციაც არა მხოლოდ out-of- ორგანოს გამოცდილება, რომელიც მიღწეული არა მხოლოდ გულში გალაქტიკაში, არამედ კი უთხრა გულში შექმნა თავად.
14-მხატვრულ-galaxies_Crop
ეს ineffable გამოცდილება ცდება ყველა ლოგიკით და უგულვებელყოფს ინტელექტი და დაღვრაზე out გადატანა სართულზე რწმენა, სადაც მხოლოდ ქმედითი მისტიკის, impeccable მეომრები, წმინდანთა და ანგელოზთა გაბედავს tread. მე უნდა სავარაუდოდ ქმედითი და მისტიკური რადგან ღმერთმა იცის, მე არ ვარ ანგელოზი ან წმინდანი. ჩემი flirtations ერთად impeccability, თუ მე ვერ გაბედავს აღწერს მათ, როგორც ასეთი, არ შემოფარგლულა ძალიან მოკლე მოკლე bursts დაგროვილი პირადი ძალა, რამაც საშუალება მისცა მოკლე ფრენების ფრთები ჩემი აღქმა. მე არ შეეხო infinity და დაიჩოქა უსასრულო ნათელი და თაყვანს ღვთის დიდებას.
15 - კაცი ლოცვა
მე ვარ, მაგრამ პატარა ბეწვი დარჩენილი in უკიდეგანო სამუდამოდ და ღმერთმა განმკურნა მე და მიჩვენა დიდება და სილამაზე შექმნის. მე ვიცი, საიდანაც მე მოვედი და დაბრუნებაზე ამ ღვთაებრივი წყარო. მე ვარ ოდესმე გზაზე სახლში შეკრება ნათელი და ცხოვრება ჩაეფლო სისულელე მამაკაცი, ოდესმე ეძებს ჭეშმარიტებას ბევრად მაღლა და ჩემს საკუთარ თავს. ეს სიყვარული და გამოცდილება, ასე რომ ყველა ძლიერი და მოითხოვს, რომ მთელი ჩემი ცხოვრება ეძღვნება ემსახურება ეს ოდესმე მცხოვრები ყოფნა სიყვარული, სიცოცხლე და სინათლე.
ეს მარადიული ყოფნა სრულყოფას და ოდესმე გაფართოების სიყვარული, ამ Primal ურთიერთობისათვის, ამ გზით მარადიული უფლება აქ ჩვენს წინაშე და ჩვენში ყოველ ნაბიჯზე გზა. ეს არის ჩვენი სულის უფლება გზას სიყვარულის სახლში. On და ჩვენ უნდა წავიდეთ ჩვენი შიდა და გარე, ჩვენი თანდაყოლილი თვითმმართველობის და ინფორმირებულობა და ცნობიერების რადგან ის ცდილობს, განუწყვეტლივ უნდა გააცნობიეროს ეს სიმართლე - ეს მე ვარ.
16-iam-mediator_Crop
მიუხედავად იმისა, რომ ბრმა ამ რეალობას მრავალი მიზეზის გამო, უსასრულო ნათელი, უსასრულო სიყვარულით შექმნა ელოდება შიგნით და გარეშე იმალებოდა Plain Sight მთელი შექმნის. არ არსებობს ძალა, ძალა, არ ოდენობით სიძულვილი, არ მოქცევითი ტალღა შიში, და არ მთის იგნორირება, რომ შეიძლება ოდესმე გამართავს უკან ამ უსასრულო შემავალი თქვენ ხვდებიან საკუთარი.
ეს არის ერთი ასპექტი დაპირება, რომ შემიძლია გამოვლენა, როგორც მე ვცდილობ გაგიზიაროთ, გარწმუნებთ, რომ თქვენი გზა სახლში. მე შემიძლია დაპირება, რომ თქვენ ახლა. მე ვიცი, გეფიცებით, რომ ერთ დღეს, თუ არ უკვე მიხვდა, რომ ეს, რომ თქვენც წილი ამ communion სიყვარული და დაბრუნების სული სიმართლე გულში თქვენი სული და თქვენ ერთ დღეს წილი ამ გზით თქვენი ცხოვრების კარგად ცხოვრობდა, ყოველ მყოფი მთელი შექმნის თავად. გავჩერდებით ყველა სიძულვილის და ყველა მკვლელობის შეწყდება. ჩვენ დასრულდება ტანჯვა და იგნორირება ამ ლამაზი ლურჯი ქვა მცურავი უკიდეგანო ღვთის უსასრულო ნათელი. ჩვენ გვაქვს ძალა ჩვენში მშვიდობა ამ სამყაროში.
17 - მშვიდობა დედამიწაზე
მეორე ნაწილი The Promise მოდის ნამდვილი სანამ ჩემი თვალით და ჩემი უწყვეტი მოწოდება. დღეს ჩემი საათი სწავლის, ჩემი ინტენსიური ეძებს სიმართლე, ჩემი ღრმა მოსაზრებები და გაუთავებელი მედიტაციები ახლა საშუალებას ჩემთვის იყოს მომსახურების ჩვენი ლამაზი პლანეტის. მოვამზადე და შემდეგ ბევრი მძიმე იბრძოდა ბრძოლები ჩემი ქვედა პიროვნების მანქანა და დაგროვილი ნაწიბურების, მე ახლა ცდილობენ ფრენა scarred ფრთები. Under Fred ბელი სიფხიზლისაკენ თვალი, მრავალი წლის შემდეგ, რის გამოც ჩემი სხეული და გადის სხვადასხვა ინიციატივები სინათლის სხეულის ცნობიერების, მე დაჯილდოვდა რამდენიმე პირდაპირ კონტაქტებს ჩემი სივრცე ოჯახს.
18-star-family_Crop
პირველი ცოცხალი საკონტაქტო კულმინაცია იყო ჯადოსნური დრო წევრი დედამიწის წინააღმდეგობის მოძრაობა. ეს იყო სამხედრო სპეცდანიშნულების ძმა, რომელმაც უარი თქვა მუშაობა ბნელ მხარეს და დაჯილდოვდა დახმარება ჩვენს სივრცეში ოჯახს. მისი სახელი იყო ჯიმ და მე მმართებს მას დიდი დავალიანება გადაუხადა. იგი გაიგზავნა იმოქმედოს, როგორც ჩემი მასწავლებელი at Gabriel მწვანეთა სახლი. ავიდა ოსტატი ილარიონ, რომელიც Cohan მე -5 Ray of Concrete მეცნიერება და ცოდნა, გაგზავნილი Jim, რომელიც მიმაჩნია, რომ ჩემი ძმა და მასწავლებელი სინათლე, ჩემთვის.
19 - საძიებო ილარიონ
მას დაავალა ასწავლიან ჩემთვის ბევრი რამ. რა თქმა უნდა, ჩემი ასოციაცია, მე დაჯილდოებული იყო ჩემი პირველი რეალური ღია ვიზიტის Semjase. მე ვიყავი Jim, Gabriel Green და მაიკლ El Legion. მე მქონდა ძალიან ემოციური telepathic კონტაქტი, რომელიც დასრულდა მე არასოდეს, რომ კიდევ ერთი ჰომალდზე ვიცით, რომ ისინი არიან ნამდვილი და არსებობს ძალიან ფიზიკური არსებები, რომლებიც ვისრიალოთ სივრცეში ხომალდები გააკეთა საკითხზე და საცხოვრებელი ნათელი.
20 - Lightship
ჩემი მეორე ნაცნობობა Semjase, რომ მე დაშვებული უნდა გვახსოვდეს არის ის, როდესაც მე ვიყავი ფრედ მისაღებით მისი სახლის უმთავრეს Vortex in Laguna Beach. მე ცრუობს იატაკზე და მომდევნო ეტაპზე ვიდექი შიგნით სივრცეში გემი. ბევრი მშვენიერი რამ და ბევრი საოცარი revelations იყო გაიზიარა ჩემთან ერთად. და დილით, მე დაბრუნდა , რომ სხვადასხვა ადგილას თავის მისაღები Fred ჩემი მხრიდან. "თქვენ ხართ ოსტატი ახლა," წამოიძახა მან. მე მხოლოდ უყურებს იმედგაცრუება, როგორც უფლება , სანამ ჩემი თვალით ყველაზე ჩემი გამოცდილება წაშალეს ჩემი აზრით. ჰქონდა ყველა მე ადრე მოგონებები და მე გაჩერება ნანახი უმწეო რომ საშლელი, რომ ნელა ნაბიჯ-ნაბიჯ ამოღებულ თითქმის ყველა მდე ჩემი გამოცდილება. მე მოახერხა ერთი ძირითადი მეხსიერება და ეს არის ის, რაც მე არ გაიმართა გადატანა ყველა ჩემს ცხოვრებაში. ყველა რომ რჩება ყველაზე საოცარი დღეს მთელი ჩემი ცხოვრება ჩემი ხსოვნის დაპირება.

მინი ყველა ნაპერწკალი IN ACTION
21 - Microstar
მე მივიღე პირობა, რომ Semjase ადრე წამოვედი გემი ტელეპორტაცია სხივი და მე ასრულებს ნაწილი, რომ დაპირება გაგიზიაროთ ამ საიტზე ჩემი ყველაზე ინტიმური და პირადი ბრძოლისა და გამარჯვების სინათლის ჩემს ცხოვრებაში და როგორც მე მოწმე მათ ზედაპირზე პლანეტის და ჩემს პირად ცხოვრებაში.

22 - angel galaxy
23-galactic-team_Crop

მე დაგპირდით, რომ მას, რომ ერთ მშვენიერ დღეს მე შექმნას შოუ, პარტიის სიყვარულს პატივს Galactic ფედერაციის სინათლის. ეს ღონისძიება იზიარებს მშვენიერი სამკურნალო ტექნოლოგიები ღია ფერის და ხმა, რომელიც იყო ნაწილი ჩემს ინდივიდუალურ გამოღვიძება პროცესში. მე დაგპირდით, რომ მას, რომ მე გავაკეთებ იმისათვის, რომ დავეხმაროთ ხალხს დასაძლევად სიბნელეში ამ პლანეტაზე გაერთიანდებიან ისინი მიზანი და მისია მოშუშებისა თავს და პლანეტის თავად. მე ასწავლიან სხვები რომ მულის სიყვარული და ნათელი მათი ვაჭრობის ისინი ვერ აცნობიერებენ, რომ მიერ შესვლის დუმილი მათაც შეიძლება გააცნობიეროს ცხოვრების თანდასწრებით ღმერთი ფარგლებში თავად.
24-mediator_Crop
ეს სურათზეა არის ჩვენი ერთ-ერთი ძირითადი ვერსია vortexes ჩვენ შევქმენით Fred ის "ტაძარი" / მისაღები! ჩვენ გამოყენებული ლაზერული სინათლის ბროლის ხმა ფერის ტექნოლოგიით ერთად პირამიდები. ჩვენ გაძლიერდეს და დაჩქარებული ამ სფეროებში violet ალი tesla კოჭები, რათა მივაღწიოთ ჩვენს ხელოვნური დრო warp ზონებში! ეს vortexes იყო რეალურად დაჩქარებული სკალარული ველი "Event ჰორიზონტები", რომელიც ჩვენ გამოიყენება ალქიმიურ ფერისცვალების საკუთარ თავს გააქტიურება განკუთვნილია მოშუშებისა ვადებს საკუთარ თავს და პლანეტის თავად ურთიერთქმედება ქსელის ხაზების ან vortex პორტალები, რომლებიც შემოწმდა მეშვეობით მინერალური სამეფო და vortexes ჩვენი ქრისტეს ცნობიერება და მე Presence.

ზოგიერთი ძირითადი კომპონენტები დაპირება Pyramid სისტემა
26 - პირამიდის სისტემა

27-portal_Crop28 - ominon


მე ასევე პირობა დადო, რომ შევიკრიბოთ ხალხი დიდი ჯგუფი და ჯგუფების ერთობლივი ძალისხმევა გაგზავნის ამ ფონზე შევიდა გულში თავად დედა. მე ნაჩვენები იყო, როგორ შეიძლება შეცვალოს მსოფლიო. მე არ ვიცი, თუ ეს მყისიერი ან თუ ეს კი შესაძლებლობას. მე ვიცი, რომ მჯერა, რომ ეს მართლაც ასეა. მე არ ლოცულობდა მთელი გულით და მიმდინარეობს და არ ეგონა, სხვა არაფერი და არასდროს სურდა არაფერი მეტი, ვიდრე ემსახურება შუქი ასრულებს ეს დაპირება და ჩემთვის ეს არის ის, რაც მე უნდა გავაკეთოთ. მე შიშველი სული ჩემი, მსოფლიო, და გამოვლენა ეს დაპირება.
დაპირება სრულდება საათზე დაკრძალვის ტაძარი ეგვიპტეში
29 - funerary ტაძარი egypt
წყარო ყველა რომ არის კარგი, ლამაზი და ჭეშმარიტი, მე ვლოცულობ, რომ მე წარმატებული ვარ და რომ ჩემი ძალისხმევა შედეგს გამოიღებს და დააჩქარებს დაბრუნების დღე სიყვარული და შუქი მსოფლიოში და მამაკაცთა საფუძველზე ჩვენი სამყარო. მე ვიცი, მე წარმატებული ვარ თუ არა, რომ სიყვარული არის უკვე აქ შიგნით ჩემი გული და თქვენი, და ერთ დღეს, ძალიან მალე ეს სიყვარული გავრცელდა, როგორც ცეცხლი და კონვერტში მთელი მსოფლიო და მასზე ბუნებით ჩვენი რეალობა და ჩვენ კიდევ ერთხელ იქნება სახლში. ცხოვრობს ჰარმონიაში ბუნება და ერთმანეთს ასე არ არის ძნელი გასაკეთებელი. ეს არის ეს ოცნება, ეს დაპირება მე აქ ემსახურება.
შეიძლება სამეფოს მოდის სწრაფად
Rob Potter
30 - ძარცვას traingle


[Ssba]

Комментариев нет:

Отправить комментарий